ظرف خواستنم خالی شده! نه که نخوام، نمیتونم بخوام. خواستن توانستن نیست. خواستن با ظرف خالی، نفرینی ابدی است.بخواهی و نتوانی دردی بیدرمان است، مثل سرطان است ابتدا یک سلول را درگیر میکند و بعد متاستاز رخ میدهد. تو میمانی و کرور کرور سلولهای سرطانی که به هیچ درمانی پاسخ نمیدهند.
یک سال دیگر هم گذشت و .......ما را در سایت یک سال دیگر هم گذشت و .... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: چهارشنبه 2 خرداد 1403 ساعت: 12:44
ما را در سایت یک سال دیگر هم گذشت و .... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: چهارشنبه 2 خرداد 1403 ساعت: 12:44